Çağla - Çal Oyna Şarkı Sözleri

Sayfamızda Çağla - Çal Oyna Sözleri, Çağla - Çal Oyna Şarkı Sözü, Çağla - Çal Oyna Lyrics, Çağla - Çal Oyna Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

ÇağlaÇağla - Çal Oyna şarkı sözleri, Karşılıksız ve çıkarsız, Çağla - Çal Oyna Şarkı Sözü, Meydan oku dünyaya, Çağla - Çal Oyna Şarkısın Tüm Sözleri, Kendi gibidir insanın iyisi
Çağla - Çal Oyna Şarkı Sözleri
Aklım karışır düşününce seni
Aklım karışır düşününce seni
Nasıl etmeli geri vermeli
Almadım sevgini
Nasıl olmalı öyle tutmalı
Esirgediği eli

İnsanoğlu rahat
Çok zaman rahatsız
Bak seviyorum ben yine seni
Karşılıksız ve çıkarsız

Çal oyna bir daha salla çalkala
El alemi oyala
E devir senin devrin nasıl olsa
Meydan oku dünyaya

Çal oyna bir daha salla çalkala
El alemi oyala
E devir senin devrin nasıl olsa
Meydan oku dünyaya

Kendi gibidir insanın iyisi
Kendi gibidir insanın iyisi
Sevdim olmadı sövdüm olmadı
Yok senin gibisi
Sevdim olmadı sövdüm olmadı
Yok senin gibisi

İnsanoğlu rahat
Çok zaman rahatsız
Bak seviyorum ben yine seni
Karşılıksız ve çıkarsız

Çal oyna bir daha salla çalkala
El alemi oyala
E devir senin devrin nasıl olsa
Meydan oku dünyaya

Çal oyna bir daha salla çalkala
Çalkala çalkala çalkala çalkala

Çal oyna bir daha salla çalkala
El alemi oyala
E devir senin devrin nasıl olsa
Meydan oku dünyaya

Çal oyna bir daha salla çalkala
El alemi oyala
E devir senin devrin nasıl olsa
Meydan oku dünyaya

Söz - Müzik: Yıldız Tilbe

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »