Çağla - Gel Yararına Olur Şarkı Sözleri

Sayfamızda Çağla - Gel Yararına Olur Sözleri, Çağla - Gel Yararına Olur Şarkı Sözü, Çağla - Gel Yararına Olur Lyrics, Çağla - Gel Yararına Olur Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

ÇağlaÇağla - Gel Yararına Olur şarkı sözleri, Bir unutsam her şeyi ne olur, Çağla - Gel Yararına Olur Şarkı Sözü, Aynı o ilk gün gibi ne olur, Çağla - Gel Yararına Olur Şarkısın Tüm Sözleri, Gel hayatta tek eşim gördüm seni ben
Çağla - Gel Yararına Olur Şarkı Sözleri
Tarihte böyle bir aşk var mı?
Talihte böyle bir yas var mı?

Ellerimden tut beni al beni sana geri
Aynı o ilk gün gibi ne olur
Sen gittiğinden beri ne ilerde ne geri
Bir unutsam her şeyi ne olur

Gel yararına olur gel zararı ne olur
Gel tamamını bulur kalbin yeniden
Gel yararına olur gel zararı ne olur
Gel hayatta tek eşim gördüm seni ben

Tarihte böyle bir aşk var mı?
Talihte böyle bir yas var mı?

Ellerimden tut beni al beni sana geri
Aynı o ilk gün gibi ne olur
Sen gittiğinden beri ne ilerde ne geri
Bir unutsam her şeyi ne olur

Gel yararına olur gel zararı ne olur
Gel tamamını bulur kalbin yeniden
Gel yararına olur gel zararı ne olur
Gel hayatta tek eşim gördüm seni ben
Gel nefesten vazgeçip öldüm sana ben oooff

Söz - Müzik: Sinan Akçıl

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »