Manuş Baba - Gülcemal Şarkı Sözleri

Sayfamızda Manuş Baba - Gülcemal Sözleri, Manuş Baba - Gülcemal Şarkı Sözü, Manuş Baba - Gülcemal Lyrics, Manuş Baba - Gülcemal Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Manuş BabaManuş Baba - Gülcemal şarkı sözlerinden önce Manuş Baba ile ilgili kısa bilgi;

Manuş Baba, 01 Aralık 1986, Tarsus, doğumludur...

Gerçek ismi Mustafa Özkan'dır.

2016’nın başlarında “Albümsüz Türkiye Turnesi” kapsamında birçok şehirde dinleyenleriyle buluşan sanatçı, “Birbirimize İyi Gelelim” diyerek sevginin gücüne dikkat çekti.

İlk albümü “Dönersen Islık Çal” Mayıs 2017’de Kınay Production etiketiyle yayınladı.

"Manuş" Sanskritçe "insan" demektir. Aynı zamanda bunlar, Indus Irmağı kıyıIarından geldikleri için bunlara "Sinti" de denilmektedir. Bunların üç alt grubu vardır: "Valştikarlar" yahut "Fransız Sintiler", bunlar genellikle gezici sirkçi ve panayırcılardır.

Manuş Baba Aralanır gönlüm sana şarkı sözleri, Manuş Baba Beri gel yanayım sana şarkısı, Manuş Baba gülcemalin seveydim, seveydim
sözleri vb. aramaların cevabı bu sayfamızda....
Manuş Baba - Gülcemal Şarkı Sözleri
Aralanır gönlüm sana
Bu zülüf güzelliktir bana,
Beri gel yanayım sana
Hakikattır güzelliğin bana,
Ah olaydın, yanaydım, saraydım, öleydim
Ah geleydin, göreydim, gülcemalin seveydim, seveydim

Aralanır gönlüm sana
Bu züIüf güzelliktir bana,
Beri gel yanayım sana
Hakikattır güzeIIiğin bana,
Ah oIaydın, yanaydım, saraydım, öleydim
Ah geleydin, göreydim, gülcemalin seveydim, seveydim

Ah olaydın, yanaydım, saraydım, öleydim
Ah geleydin, göreydim, gülcemalin seveydim, seveydim

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »