Allâme - Son Kurşun Şarkı Sözleri

Sayfamızda Allâme - Son Kurşun Sözleri, Allâme - Son Kurşun Şarkı Sözü, Allâme - Son Kurşun Lyrics, Allâme - Son Kurşun Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

AllameAllâme - Son Kurşun şarkı sözlerine geçmenden önce Allame hakkında kısaca bilgi;

27 Temmuz 1987, Trabzon doğumludur. Asıl ismi Hamza gül olan rap müzik sanatçısıdır ve şuan Eskişehir’de yaşamaktadır.

Underground ve Battle rap dünyasında Allame ismi ile bilinmektedir.
Allâme - Son Kurşun Şarkı Sözleri
Son kurşun zulada
Ya bana ya da gider bozulana
Söyle uzun hava
Rap bana kalsın ona dokunma

Verse 1:
Nazır ol kâzım hazımsızlık çek razı ol be dahası var
Ağzın lak lak dedikodu varsa tazı altında lazımlık hazır
Beynine yazdım imzamı ortasındayın enkazın orada bulunana kadar
İrtifası kayıp bir teyyareydin uçuştasın velhasıl;
Kafatasın kırık, lıkırtıları kes sıkıntı olurum
Ilık heriflerin ıkınmaları kılıbık akımın akılı tıkın
Flowun içinden geçerim sıkıl
Yarılıp içinden çıkar en kralı
Firavun olsa bu kumarı kaybeder ilimin adı rap olayım akıl
Beni neyle kıyaslıcan? Nedir ölçek? Gülmekten ölcem
Ortada bir kral tacı vardı ben parçalarına bölmeden önce
Belirlerim o bokun ölçeğini, emir erim flowlarım önceliğim
Otur evinde karala beyit on altı punch edebiyatını bana bırak onu pençeleyim
Nalanlara mest ol alem bana terso, para bol o bebelere merso
Sana en zor kafiyeler bana basit agam en doğrusu biat et
Ve yut tozu defol, her denemen boş, kotunda defo, üstüne çekildi sifon
Elimde pense ağzında diş bırakmadan kırdım rekor

Hook x2:
Son kurşun zulada

Ya bana ya da gider bozulana
Söyle uzun hava
Rap bana kalsın ona dokunma

Verse 2:
Kışkırtmalara gelemem, sık gırtlağını gebert diyo şeytan hemen
Umut bağlama puştlara dava benim hala sizi fan beni rap bağlar
Bana laf edemiyor primatlar marifetleri bok atmak
Rapin ağzına sıçtığın kadar aldın ağzına ve yalakalarsa yalanlardan ağlar
Ben ayaklarımın üzerindeki efsaneyim
Sen bastırmadan üne kavuşamayan asalak popçu tribindesin hadi çizdir kestaneyi
Tek parça yapar keserim ekmeğini hemde öyle iftirayla değil
Derim herkese gerçeği, sebi sübyanla ver fırına mercimeği
Cin geçinme çarparlar, inceldiği yerler sağlam
Koca dağlara kar olurum aklardan seni sürtük gibi atlar beni aklarlar
Eteklerini çığ gibi kaplar, af yok kimseye lan motherfucker
Oyun oynadığını sanar o kedi yavrusu benim gibi bir iri kangalla
On Gandalf gücünde hücum, buldu dilimde dahilik vücut
Buzlu zeminde tahminen ucuz bir dans gösterisi yaptığın koçum
Benim ki savaş alanında moonwalk ve mic ayağı olur namlunun ucu
Kaldırın şunu, leşi yerleri kirletiyor, varlığıdır suçu

Hook:
Son kurşun zulada
Ya bana ya da gider bozulana
Söyle uzun hava
Rap bana kalsın ona dokunma

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »