Allâme - Soyun Kurur (ft. Saian) Şarkı Sözleri

Sayfamızda Allâme - Soyun Kurur (ft. Saian) Sözleri, Allâme - Soyun Kurur (ft. Saian) Şarkı Sözü, Allâme - Soyun Kurur (ft. Saian) Lyrics, Allâme - Soyun Kurur (ft. Saian) Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

AllameAllâme - Soyun Kurur (ft. Saian) şarkı sözlerine geçmenden önce Allame hakkında kısaca bilgi;

27 Temmuz 1987, Trabzon doğumludur. Asıl ismi Hamza gül olan rap müzik sanatçısıdır ve şuan Eskişehir’de yaşamaktadır.

Underground ve Battle rap dünyasında Allame ismi ile bilinmektedir.
Allâme - Soyun Kurur (ft. Saian) Şarkı Sözleri
Nepalde nepal kabzamda metal
Katara takasta alkali metal
Bacınla ters düşen erkek benim
Dönsün oltan or-foz ya da kefal

Dürbünü hançer sakulta kanser
Karşında dönüşür kılıcına hançer
Falım da kanlı, alınma kankam
Paganla takılma sırtımda kavgam

Beatim Trabzon olup rap merdiven
Kalbim Trabzon olur mermiler istetmede bekletirim
Herkeslere en baba rapi ben dinletirim
Salavata batakta başlar yaltakta takatsiz akasya misali batarya

Kasapta son bulacak serüven gel geri dirilelim biz güneş batınca
Asfalttan kazır seni ıspatula andaval öldüğün gün bana karnaval
Gözlerine lan çek sen punch oldun pankam var anlat ücreti ne kadar ?
Kamufle rapim yordan bilmem kapuska mapusta yenirse kirvem

Kasımda can derdine düşendin sakulta seni s.kmedi üşendi
Kiminin sözleri ıslak am gibi sakulta amfi bi patladı çat dedi
Ben yorgun diss sprinterim seni pitbull dolu kulübeme kitlerim
Atımda bana kalan mamut menşii
Artık unutun her şeyi deşin
Rpg ve roket atardan sağ çıkan sağ (???) leşi


[Chorus X2]

Rap'e kurban bulun battle bu hiphop'ın kulu (Ohh!)

Cana kasten vurur teybine Saian Allame koyun (Bak bak)

Budur hudut azınla kuş tut rap'i unut (Hip–Hop)

Kalbe kuruntu bizle dalaşma soyun kurur.

[Allâme Verse]

Safranda sülfat allame sendrom
Pörsüdü manitan sakulta king kong
Deli motorum sesi banitom çıkar,
Alaturka combo göçer halüsinasyon.

G.te benim obalan mort olacak poligon sesi yok emitasyon finito.
Mekanım her kat ayaklarının altı salyandan kayar maymundan genon.
Rhymından gelen ayrılın benim psikolojim bozulur senin evlat direncin.
Arama benden başkasını yokdur, Karadeniz de tek fırkateyn benim.

Başlarsam aklın çıkar
Freestyleda dökülen kan bana şerbet gelir.
Sen daha paçada bi boksun bro
Memlekette bana rapin Allah'ı denir.

Bizdeki dirsek silahda kabza.
Yeni velet mc uçacak gazdan.
Kitabına bak bu rapin önsözü kanla yazıldı
Bu taşşağı tartamaz kantar.

Bendeki fanlar ayakların a*dan farkın mı var senin s*kerim candan.
Sf4 gibi gardını kırar hipnoz olan her avrakadavra.
Hızlı manevra kulaklarını rhyme manyağı yapan adam hiphopun teybi.
Kurtaramaz sıfatını photoshop bile koçum dönerse bir anda nevrin.
Attı rengin orrosbu cigarası bitmeye mahkum senin devrin
Punchın dengi benim kalbine servet gibi rhyme indiririm.

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »